lauantai 4. elokuuta 2012

Back To School - shopping & Treats

Mummolassa ollaan! Tosin, tää on kyllä samassa kaupungissa missä mekin asutaan, eli ei missään maalla tai edes kaukana :D Kukat kukkii vielä vaikka kesä alkaa kaikin puolin olla lopuillaan, (-,-) ja täällä tosiaan kuvattavaa riittää! (Y) Tännekin oon jo pariin otteeseen laittanut kukkakuvia täältä mummolasta, mutta tällä kertaa aiheena on ihan muuta..



Kenelläs alkaa kohta koulut? Mulla, mulla, mulla, mulla, mulla...! Yep, ei  kyl paljoo innosta lähtee taas koulunpenkille.. Tai no, viimeyönä mietin vähän asiaa ja tulin siihen tulokseen, ettei se niin kamalaa ole. Siis se koulunkäynti. JOO, kouluun palaaminen on kamalaa, meinaa, kesäloma ja se _vapaus_ päättyy, buu.. Mutta siis mun mielestä on ihan ok käydä koulua, koska ei se ainakaan mulle oo pahaksi. Opin vaan uutta ja hyödyllistä.
Oppimista voin itseni kannalta ainakin havainnollistaa sillä, että kerran kaverin kanssa syötiin jäätelöä ja juteltiin noista kauppojen loppualeista. Mietittiin sitten, että jos Seppälässä oli vielä viime viikolla -70% ale, niin paljonko mun löytämä yks ihana 15 e T-paita olis maksanu. Ja siinä sitte mietittiin ja kinastelun poikastakin siinä esiintyi.. Oikeaan lopputulokseen siinä päädyttiinkin yksinomaan sen takia mitä koulussa opittiin. Koulu ei ole haitaksi.

Käytiin siis tänään koulutarvikseostoksille, yippee! Tuo mun suklaanruskea massa Adidas-laukku (kuva myöhemmin) kelpaa vielä ihan hyvin, mutta vaaleanpunainen pupu-penaali saa nyt vaihtua :D!
Tällaista sieltä sitten tarttui:

Kirkkaankeltainen suorakulmion mallinen penaali, Suomalainen Kirjakauppa 4,95 e

Ton alla on tollasta muovin tuntusta päällystettä.

Ja penaali sisältä :>

Kuitukärkikynät, Tarjoustalo, 5 e



Teroitin, Tarjoustalo, 1 e

Värikynät, Tarjoustalo, 3 e


Viivotin, Tarjoustalo, 1 e

Pyyhekumi (2 kpl) Tarjoustalo, 2 e

Ja tietysti, lyijykyniä, Tarjoustalo 1,30 e. Nää on muuten mun suosiossa, just nää tällaset, näitten lyijy on kai normaalia pikkusen paksumpaa tai jotain, koska mun käytössä näitten kärjet ei oo ikinä katkennu teroittaessa tai pudotessaan maahan. Hyviä on!
Ja sitten vielä, mun piti ostaa kalenteri ihan vaan pelkästään koiranulkoilutusta varten. Suomalainen Kirjakauppa 6,95 e. Mä siis laitan tässä koulun alkujen aikana koiranulkoilutus-lappuja pitkin ja poikin ja toivottavasti asiakaskuntaa tulisi jonkin verran jotta pystyis ruveta ulkoiluttamaan näitä mulle rakkaita eläimiä Ronjan, Reinon ja Nasun lisäksi :) <3



Joopa joo, sellasta tänään :3 Nyt on koulutarvikkeet hankittu ja näillä mennään! ;)


Hei joo, sitten vielä toiseen juttuun: Käytiin samalla tuolla Hong Kongissa, ja tiedättekö mitä, siellä mä ihastuin semmoseen koirien irtokeksi-tiskiin! :D <3 Se oli niin ihana, siellä oli kaikennäkösiä koirankeksejä ja pussukoita mihin sai niitä laittaa.. ;D Mä ostin yhen semmosen pussukan, sen sai laittaa täyteen niin että menis kuitenkin vielä kiinni. On muuten kunnon pussi ja koirat varmasti tykkää ; D

4 e pussi. Pituus 25 cm, leveys 19 cm. Eli ei mikään pikku pussi! Painoakin riittää..
Best Friend <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti