perjantai 3. elokuuta 2012

Ideoita piristykseksi :)

Joop, mä tossa aamulla mietin tätä blogia ja sitä että onko tää oikeasti tylsä. Tekeekö nää kuvat tähän väriä? Päädyin siihen tulokseen, että mun pitäis tehdä jotain specialia. Sellasta mitä en muissa blogeissa oo nähny. Niinpä päätin, että heti kun 10 lukijaa on täynnä tänne ilmestyy postaus, jossa on 10 vinkkiä valokuvaamiseen! :)



Toinen idea olis semmonen, mikä on mua innostanut tekemään koneella jos ei ole mitään järkevämpää tekemistä: Lukea Sims-blogeja! Mun mielestä noi Sims-blogit on niin jotenkin inspaavia ja hauskoja! :D On kiva lukea niitä kertomuksia kuvien kera sims-elämästä. Niinpä ajattelin, että tässä lähiaikoina tekisin oman Sims-kertomuksen tms. Pahoittelut jo etukäteen, mun on otettava kuvat siihen TV:stä, sillä meidän Simssissä (Sims 2 Lemmikkielämää) ei ole mahdollista ottaa ns. kuvankaappauksia itse pelistä.

Testikuva, HUTILOIDEN OTETTU, panostan siis paljon enemmän kuvaan sitten kun tulee tämmöinen kertomus ;)

Semmosta.

Mitä ootte mieltä ideoista? :)

2 kommenttia: