lauantai 14. heinäkuuta 2012

Aleilua & kynttilätoimintaa

Moikkaaa!

Nyt illalla, kymmentä vaille yhdentoista aikaan rupesin naputtelemaan postausta teille, nyt kun mun päivä alkoi X-) Eli tosiaan mun energia purkautuu mun elimistööni pienestä kolosta jossa se on koko päivän muhinut (:D) joten nyt on virtaa kuin Duracell-pupulla joten jaksaa jaksaa kirjoittaa :P

Kuten otsikosta voi huomata, luvassa on aleilua, sillä käytiin tänään iskän ja pikkusysterin kanssa Jumbossa pörräilemässä.. Ja sain huomata että siellä on _jokaisessa_ vaatekaupassa ale ALE ale ALE! So, mitä pahaa aleilusta voi seurata? Minäpä kerron: VAATEKAAPPI TÄYTTYY JA RAHAA MENEE. Mulla ei kyllä tällä kertaa vaatekaappi täyttynyt vaan sinne tuli lisäystä pari kivaa kesäistä ja söpöä T-paitaa ;) 


Tosi kiva kesäpaita, hieman tiukka mutta muuten tosi ihana käyttää :) Mä kun oon enemmän T-paitojen ystävä kuin toppien.
Anttila ALE, 5 e



Tää oli niiiiin suloinen, että oli pakko napata matkaan <3 Lyhyempi, löysähkö paita jonka kultainen bambi on niin söpö <3 Sori, oli pakko teipata hihat seinään kii ku muuten bambi ei olis näkyny :D
Anttila ALE 6,45 e



Joo että semmosta aleilua tällä kertaa :)
Kumpi T-paita teitä meillytti enemmän? (;

Sitten toiseen aiheeseen: En oo ikinä kokeillu kynttilänliekin kuvailua joten tänäänpä päätin hetken mieljohteesta sitäkin kokeilla. Pimeitä kuvauspaikkoja ei ollut kuin mummolan vessa, joten saatte tyytyä laattaseinä-taustaan :D Mun mielestä tuli kohtalaisia kuvia, tosi epätarkkoja, eikä ollenkaan sellaisia mitä itse ajattelin..

Epätarkka, kynttilässä liikaa sitä "valoa", ei semmonen kauniin keltainen niin ku aina kuvissa on.. :/

Tää on tarkkuudeltaan jo vähän parempi.. OK-kuva näin PowerShotille ja amatöörikuvaajalle..

En kyl ymmärrä, kamerassa nää näytti tarkemmilta.. Vammaakohan tää läppäri tai jotain mutta ei  mun kuvat  kyllä näin epätarkkoja pitäis olla.. Eikä heilunu ees tai mitään.. Tarkennuksetkin osu nappiin..

Ei muuta sitten tänään ;))
Ai niin, ostettiin eilen äitin kanssa mulle oma kamera, sama kuin tuo kaverin kamera eli Canon PowerShot SX20 IS, jolla oon saanu erittäin onnistuneita (lähi)kuvia :> Eli voin hyvillä mielin sanoa että jos toivoo tarkkoja kuvia, esim. lähikuvia niin ei todellakaan tarvitse olla järkkäri! 


PS. Mä oon ottanu ihan hirveesti kaikenlaisia kuvia mistä tekis mieli tehdä postaus, mut en haluu tunkea montaa eri aiheen kuvaa samaan postaukseen :D Ja sit aattelin et ehkä se olis liikaa jos laittaa 3 postausta samana päivänä? Mitä te mietitte??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti