maanantai 23. heinäkuuta 2012

Pois alta pullasorsat, nyt juostaan, en pelkää ollenkaan..!

Moi!

Jeps, taas mun on pakko tää sanoo heti alkuun.. SORI, oon ollu niin laiskimus, etten oo kirjotellu jonkin aikaan.. Viimesin postaus on viime torstaina.. :S

Mut joo, mitäs mä.. Tässä parin päivän aikana oon innostunu hirveesti käymää koirien kanssa pitkillä hölkkä-, jopa juoksulenkeillä! Se on ihan hyvä, saan mäki liikuntaa ja koirat tykkää hirveesti :)
Eilen olin lenkillä pari kertaa, semmosia tunnin lenkkejä, toisella lenkillä päästin koirat vapaaks, se oli siis iltalenkki (Iltalenkeillä päästän ne vapaaks)

Sitte, tänään Nea pyys mua lenkille sen Ranskanbulldogginsa kanssa, no, mä sit olin jo käyttäy koirat, mutta lähin sitte Ronjan kanssa tapaamaan Nean Ranskista :) Ellu on tämä pikkupossu nimeltään.

HOXHOX. Se edellisen postauksen pinkki Chihu-Ronja oli täyttä sarkasmia :DD Ei Ronja oikeesti mikään Chihu ole . Se on Irlanninsusikoira. Maailman suurin koirarotu. Kylläh ;D, niin se on. Se on niiiiiiiin lempeä jättiläinen, kun olla ja voi <3 Reino, se pieni makkara, on vaikeempi koira taluttaessa kuin Ronja..! Tai no, ei ne kummatkaan oo mitään vaikeita koiria, kyllä ne nätisti menee jos haluaa, mutta siis sillä tavalla.. Reinolle tarvii ärähtää enemmän ku Ronskulille :3

Irlanninsusikoira (Irish Wolfhound) on suurikokoinen vinttikoira, jota on käytetty susien ja hirvieläinten metsästyksessä. Nykyään koiraa pidetään seurakoirana. Se on luonteeltaan hyvin lempeä ja rauhallinen. Rotu tulee myös erinomaisesti toimeen lasten kanssa. Irlanninsusikoira on maailman suurin koirarotu.

Uroksen vähimmäiskorkeus on 78 cm, narttujen vähimmäiskorkeus on 69 cm. Urosten vähimmäispaino on 54,5 kg ja narttujen 40,5 kg.

- Lähde, Wikipedia on kaveri



Jees, tämä on Ronja <33 Se on oikeesti ihana, sitten ku sä oot sen johtaja niin se menee nin nätisti ilman hihnaaki :> Ja pellollaki no problems ku se tulee takasin ku kutsuu :)


Jeps, toissapäivältä tähän pari kuvaa kun oltiin lenkillä koirien ja Empin kans, käytii ekaks tos kentäl ja harjoteltii näyttelyravia, ku Ronjal on kohta erityisnäyttely :3


(sori epäselvät kuvat..)

Täs huomaa Ronjan jalkojen asennon ku se menee :)

Ja sit se innostu laukkaaki :D

Sitte tultii pellolle n. 21 aikaan ja siellä sitte sitä mentii ku tykinkuula ;)
 
Täs toivottavasti näkee et ne oikeesti meni ja kovaa. Siis. Ne meni ohi ja lujaa :D

Emppi säätää taustalla (??)

Sit käytii viel ankkalammella kuvailemassa vaakkuja, Ronja olis niin mielellään menny sinne et ei mitään rajaa :D Mä istuskelin dogien kaa joten vaakku-kuvat (c) Emppi ;))



Pahoittelen laatua.




Kun noita tarkemmin kattoo niin onhan ne aika söpöjä otuksia ;3
"Kuka niitä sorsia jaksaa katsella" tuli vaa mielee :D Kyllä jaksaa, ne on sopoja ._.

Ai niin joo, tehtiin vielä mokkapaloja, nyt ei tullu alastomia vaan ihan strösseleillä B-)




Ja sitten ihan vaan randomi-kuvia näiltä päiviltä :) Sisältää mm. kuvia Empin ja mun ostarireissulta, sekä muita mukavuuksia :>
HOX. Jotkut kuvat on Empin ottamia :)


Heilahti, mut tää kuva on sulonen <3

ihanaihana tahtoo tuollaisen <3 hintakin kyllä oli ihana.

Laatu pissii mut toi kellokoru on söpöö :D


Pinoccio ;)

Ihana, muokkasin ton seepiaks ;)


Mä sanoin Empille et toi näyttää siltä >:D vihoitteli mulle kaks viikkoo eikä haluu nähä mua enää :) hekoheko.

<3


Tää on nätti, vaik muokkasin :)
Sitte kävin viel syömässä Mäkissä (oho oho minä käyn mäkissä..!) hetken mielijohteesta ja todellakin, mä varotin Emppiä et mun kasvishampparin (nam <3) syöminen ei ole todellakaan kaunista katsottavaa :D

Mut tollasesta hienosta asetelmasta, (jossa oli mun ranskalaisten ketsupit) se tyttö ehti näppää kuvan. Aika hieno, eikös? :3
Nonii, nyt tää lähtee niinku tonne unten maahan, bye! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti