perjantai 27. heinäkuuta 2012

Iltakuvailua C:

Joops, tänään illalla lähin vielä kuvailemaan tuolla pokkarilla, luulin ettei siitä tule yhtikäs mitään kun kameralaukku oli hukassa, missä oli kaikki mun hyttyspaarmamäkäräispunkki - suojat (D:) joten minähän en ulos lähtenyt ennen kun sen löydän! :P
Noh, kyllähän minä sen löysin kun oli oikeen apujoukotkin jo kutsuttu :D Olin kävelly sen ohi miljoona kertaa, siellähän se köllötti, tutussa paikassaa hyllyköllä -,- arh.

No jups jeps, tässä sitä parhaimmistoa tältä illalta C:

Mulla on ollu ton pokkarin kanssa tarkennusongelmia tällasissa kuvissa: se ikäänkuin tarkentaa "yli" kohteen, eli sumentaa kohteen ja tarkentaa taustan. tupla arh. Mut mulla on omat niksini.. ;)

Yep, tää tekee vaalenvihreen tummanvihreeks ja ylikirkastaa keltaiset kukat. tripla arh.



Locks C;

Toi oli tommonen söpö pikkunen haituva josta oli pakko ottaa miljoona kuvaa <3










Sit yritin ottaa kirsikoista kuvaa, mutta ei se halunnu ottaa :C  Taisiis tuli joko helahtaneita tai sitte tarkens "yli". Tää oli ainoo siedettävä kuva..

EI, en todellakaan ihannoi tupakkaa. Hyi olkoon. Mutta otinpahan vain kuvan.. En tiiä oikein että miksi :/ + muokkailut..
Siäl meni semmonen ihku avoauto >:D
Tällasta tänään päällä :) Ihana, söpsö kesämekko ja sit noi mun ballerinat :>

Joo, sellasta tänään :)

HOXHOX. Ostin toissapäivänä itelleni Seppälästä kivat uudet biksut, vanhat kun oli pienet kukalliset ja rumat. Olin jo katellu tuolta Seppälän nettisivuilta pitemmän aikaa itelleni yksiä tummansinisiä ihania bikineitä (joiden linkin oon jo muuten laittanu tänne) mutta tosiaan, kokoja ei tullu nettisivuille lisää eikä itse kaupastakaan mitään sen mallistakaan löytynyt :( Sain siis tyytyä tuommosiin ihan kivoihin röyhelö-neon pinkkeihin biksuihin, jotka maksu Seppälän -70% ALE:ssa yhteensä 7 eur. Ei todellakaan paha hinta näin hyvistä! Säästyipä ainakin 3 euroa mitä olis ne toivomani maksanu.. ;) Laittelenpa vaikka huomisen postaukseen niistä kuvan :)

Yyh, mun rakkauspakkaus Ronja lähti tänään <3 Se lähti erikoisnäyttelyyn, ja palaa vasta sunnuntaina. Nyyhky. Onneks mulla on oma hanipöö kani Sokeri "Sokru" ja tietysti Nasu(li) ja Reino(pöö) <33 ;D

Jeeps, nyt tää lähtee suihkuu ku äitimamma tuolla jo valittaa ku mä haisen ihan hyttystököteille :D:

Tsau bellaaa! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti