tiistai 24. heinäkuuta 2012

! Saavutus !

Kyllä, tänään olen saavuttanut sen yhden asian, jonka kanssa oon paininu jonkin aikaa.
Saavutin sen asian tänään iltalenkillä Ronjan kanssa.

Jes, Ronja tottelee ja kunnioittaa + pitää mua johtajanaan nyt täysin. Ennen se oli, että sain hihnaa pikkasen nykiä ettei innostuksissaan lähtenyt tervehtimään toista hurttaa. Kun pidin tätä vapaana, se tuli, joskin vasta silloin kun olin saanut kutsua sitä jo muutaman kerran. Kun se oli käynyt vapaana makuulleen, ja kun kutsuin, se näytti ajattelevan että "Meniskö sitä vai eikö menis?". Mutta nyt mä oon noussut sen yläpuolelle mun ja koirien hierarkiassa.
Mutta tänään iltalenkillä sitten se meni tosi nätisti, tuli luokse heti kun pyysin, seurasi mua vapaana ravissakin ja jopa laukassa (tein kaikennäkösii kiemuroita kentällä) ja jopa ei mennyt toisen koiran luokse kun komensin vaikka mieli kyllä teki (Ronja oli vapaana). Häntä heilui siihen malliin ja niin kiinnostuneesti sitäkin mopsia katteli, että kyllä, mä oon niiiin ylpeä sekä siitä että itestäni..! Nyt se on mun halinalle <3 Tai no, ainahan se halinalle on ollut... ;)

Se on se jännä juttu, jota ei ulkopuolinen tajua.. Se on se side, se että sä ymmärrät sitä ja se sua. Mulle Ronja on niin se paras kaveri (ihan muidenkin tuntemieni ihanien otusten ohella..) ja se on niin i-h-a-n-a-a kun sä tiedät ja kirjaimellisesti näät sen, että se oikeesti ymmärtää sua. Ei sen tarvii olla sitä, että se hyppää veteen jos hukut sinne, tai se että se hakee kaupasta leipää kun kauniisti pyydät.

(Noh jaah, tunteilut sikseen)

Se on vaa ihanaa, Ronja sä oot ihana <3 (ja hei nyt ei puhuttukaan muista otuksista, kylhä neki on ihania..)


PS. Tsemppiä Ellun kans, Nea! Sul meni tänään tosi, tosi hyvin sen kaa ku pääsit melkein jo sinne Ellun pään yläpuolelle.. ;)) Nyt vaa oot tiukka sen kaa etkä lipsu. Mut ei väkivaltaa ikinä koirien tai muidenkaa eläinten kanssa, ei ikinä vaikka hermoja raastais..!! (en tällä tarkoittanu et Nea hakkais Elluu tai jtn.. :D ei todellakaa hakkaa!)

Joo, täst tuli nyt tylsä kuvaton tunteilupostaus, mut laitan viel tunteettoman kuvallisen kuvapostauksen tänään :) Nyt muihin nettihommiin ahertamaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti